Київ
Українська
Наскрізна аналітика: ключ до успіху веб-сайтів

Наскрізна аналітика: ключ до успіху веб-сайтів

Зміст статті:

  1. Наскрізна аналітика: загальні поняття
  2. Наскрізна аналітика: основні задачі
  3. Наскрізна аналітика: особливості налаштувань
  4. Питання/Відповідь

Наскрізна аналітика - це процес збору та аналізу даних з різних джерел для отримання цілісного розуміння бізнес-процесів. Вона дозволяє компаніям виявляти тенденції, прогнозувати результати та оптимізувати рішення.

Бізнес в інтернеті буде результативним тільки завдяки регулярній роботі із використанням відповідних інструментів і методів. Бренду потрібні дані про роботу сайту — його сильні і слабкі місця, поведінку, інтереси, настрої відвідувачів, відповідність ресурсу вимогам пошукових систем тощо. Роль web-аналітики   у питаннях досягнення високих результатів щодо онлайн просування суттєва.

Поговоримо зараз о різноманітності аналітики, зокрема про наскрізну аналітику, як важливу частину сучасного цифрового маркетингу , який допомагає у просуванні проектів.

Наскрізна аналітика: загальні поняття

Сайт для бренду — це презентація, «лице» окремого продукту або бренду незалежно від масштабу і обраної галузі. Це і сцена для презентацій, і афіша для знайомства з акціями і новинками, і торгова платформа, і місце спілкування із цільовою аудиторією.

Для кожного проєкту джерелом максимального прибутку можуть бути різні рекламні канали. Залежність кожного проєкту від персональних важелів вимагає індивідуального підходу у питаннях фінансування і підтримки того або іншого рекламного каналу , інструменту тощо. Якісний аналіз ефективності маркетингових інвестицій на основі даних  — це можливості, які надає наскрізна аналітика в цифровому маркетингу .

Це оцінка ефективності маркетингових інвестицій на основі даних щодо повного шляху клієнта: перегляд рекламного оголошення , відвідування сторінок сайту, корисна дія — реєстрація, оформлення замовлення, покупка, повернення для повторної покупки.

Наскрізна аналітика: основні задачі

Метод наскрізної аналітики робить можливим відстеження повного періоду трансформації потенційного клієнта в реального замовника. Це шлях від кліку на рекламне оголошення або перегляду банера до корисної дії: оплати продукту, повторної покупки тощо.

Користувачі використовують різні канали потрапляння на сайт.

Знайомство з продуктом, оформлення заявки може бути виконано у різні способи: внесення даних до онлайн-форми, телефонне замовлення, використання чату, електронної пошти, соціальних мереж, месенджерів тощо.

Наскрізна аналітика допомагає вирішити наступні питання:

  1. Забезпечити збір повного обсягу даних за всіма пунктами взаємодії з клієнтами до моменту покупки.
  2. Підкріпити дані з онлайн джерел за рахунок показників о фактичних продажах з CRM.
  3. Максимально ефективно перерозподілити рекламний бюджет.
  4. Врахувати всі взаємодії з покупцем для оцінки окупності джерел залучення трафіку і використати різні системи збору даних.

Ефективно розподілити рекламний бюджет допомагає розуміння ключових джерел трафіку і визначення, яке саме відіграло значну роль у реалізації замовлення. Особливо, коли клієнт прийшов не вперше і використовує більше одного каналу взаємодії із продавцем. 

Більше рекламних джерел  — складніше задача із відстеження.

Саме тут на допомогу прийде наскрізна аналітика, яка:

  • об'єднує дані щодо варіантів взаємодії з клієнтом;
  • демонструє рівень рентабельності маркетингових інвестицій на основі здійснених продажів. 

Аналіз ефективності джерел трафіку через такі напрямки, як прямі заходи, органічний пошук, переходи із соціальних мереж, email розсилка доступний для власника сайту через методи наскрізної аналітики.  Виняток — платний варіант: тут доступ до даних відкритий через рекламні кабінети сервісів — покази, кліки, витрати, ціна кліку тощо.

Контролювати стан ресурсу допомагає використання лічильників Google Analytics.

Рекламодавцю необхідно враховувати:

  • Основні показники ефективності KPI, з урахуванням реальних поведінкових факторів і оглядом на джерела трафіку. Замало просто показників основних метрик — витрат, кліків, глибини переглядів та інших. Важливо враховувати і наявні бізнес-показники.
  • Ключові метрики, за якими клієнт ухвалює вірні управлінські рішення — конверсію сайту і її вартість, розмір середнього чеку тощо. Дані є важливими для ефективного налаштування рекламних кампаній, досягненні і захисті високих результатів у майбутньому.

Зрозуміти реальну цінність джерел трафіку допоможуть дані з усіх точок взаємодії з аудиторією. Це оцінка ефективності телефонних дзвінків, оффлайн спілкування, використання електронної пошти, офлайн спілкування  та інших.

Все ці дані можна отримати за допомогою налаштування наскрізної аналітики.

Наскрізна аналітика: особливості налаштувань

Для повноцінного налаштування наскрізної аналітики для web сайту необхідно зібрати і звести всі дані. Автоматизація процесу необхідна за наявності великого обсягу трафіку. Це також зручно зробити, якщо працюєте з широким асортиментом рекламних кампаній. 

Автоматизація рішень сприяє оперативному отриманню важливих звітних даних, економії часу на зведення інформації.

Підсумуємо

Наскрізна аналітика — це про збір, обробку, оцінку показників ефективності ROMI  — залучення і утримання представників цільової аудиторії, клієнтів. Наскрізна аналітика допомагає у створенні єдиної комплексної системи даних з різних рекламних кабінетів, сервісів колл-трекінгу, CRM-систем і онлайн чатів.

Завдяки наскрізній аналітиці бізнес отримує важливу інформацію для максимально ефективного розподілу рекламного бюджету. Методи наскрізної аналітики вказують на рівень рентабельності продажів і підказують, який розмір знижки, запропонований покупцю, підвищить його лояльність і не зашкодить бюджету продавця.

Експерти цифрового маркетингу з компанії WebMate точно знають, як збільшити ваші продажі і зробити просування вашого бізнесу результативним.

Надсилайте ваші заявки!

Питання/Відповідь

  • Як представлена наскрізна аналітика?

Як Excel-таблиця, готовий сервіс тощо. Можна обирати максимально зручний варіант для роботи. Головне пам’ятати про принцип взаємозв'язку онлайн баз даних і систем візуалізації.

  • Яка перевага наскрізної аналітики ?

Перевага наскрізної аналітики у можливості оптимізувати рекламні кампанії під кількість або суму продажів. Це не про оптимізацію оголошень під частоту і кількість кліків або лайків, які притаманні іншим рекламним кабінетам.

  • Чи допоможе налаштування наскрізної аналітики знизити витрати рекламного бюджету?

Так. В середньому у 6-8 разів. Це можливо завдяки регулярному контролю показників. Процес тривалий, результати можна побачити за декілька місяців. СА допомагає без збільшення витрат перерозподіляти бюджет. Як результат, бізнес працює з ефективними каналами і отримує більше клієнтів.

  • Як визначають канали забезпечення продажів?

За допомогою UTM-міток і систем аналітики. Щомісяця аналітик зводить дані, використовуючи методи наскрізної аналітики  — amoCRM, bitrix24, RetailCRM. Також інтеграція різних інструментів — Google BigQuery, CRM-системи, Owox, Power BI тощо.

  • Чи потрібна наскрізна аналітика інтернет-магазину?

Так. Завдяки СА інтернет-магазин досягає різних KPI, які допомагають у вирішенні пріоритетних індивідуальних задач відповідно до свого переліку цілей. 

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу